Już po raz piąty podczas spotkania biznesowego z sieciami handlowymi – Konferencji Fresh Market – wyłoniono najlepszy produkt 2015 roku. W rywalizacji o tytuł Fresh Market Award – Produkt Roku 2015, brały udział 4 wyjątkowe produkty.

W tym roku o tytuł walczyły cztery produkty. Było to pochodzące z Włoch Kiwi Soreli – owoc o żółtym miąższu – firmy Frutti Felici, opakowanie typu MPaper produkowane przez hiszpańską firmę Cristobal Meseguer, papryka Palermo oferowana przez firmę Rijk Zwaan oraz nowy projekt firmy Syngenta – brokuł EasyBroq.

Głosy na wybrane produkty oddawali uczestnicy spotkania biznesowego Fresh Market (czytaj więcej), które odbyło się 25 września w Centrum Konferencyjnym Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim oraz czytelnicy portalu fresh-market.pl, którzy przyznali Nagrodę Użytkowników Portalu.

Prestiżowy tytuł Fresh Market Award – Produkt Roku 2015 zdobyła Papryka Palermo zgłoszona przez firmę Rijk Zwaan. Ten sam produkt podbił serca czytelników portalu i tym samym zdobył również nagrodę w głosowaniu internetowym.

Papryka Palermo zdobyła tytuł Fresh Market Award
Papryka Palermo zdobyła tytuł Fresh Market Award

Wyniki obu głosowań zostały ogłoszone podczas uroczystego bankietu wieńczącego ósmą edycję Konferencji Handlowej Fresh Market.

Przemysław Opioła dyrektor Rizjk Zwaan Polska odebrał wyróżnienie z rąk organizatora
Przemysław Opioła dyrektor Rizjk Zwaan Polska odebrał wyróżnienie z rąk organizatora

Nagrodę z rąk organizatora odebrał Dyrektor Zarządzający Rijk Zwaan Polska Pan Przemysław Opioła.

Źródło; informacja prasowa Fresh Market