UNIO – nowa marka cebuli dymki

424
Kazuo Hatsuda (Senior Executive Director Takii & Co. Japan) i Hans Goud (Go Products)

Specjalista w dziedzinie hodowli roślin firma Takii i producent dymki cebuli firma Go Products wzmacniają swoją współpracę, wprowadzając na rynek „UNIO” – nową markę cebuli dymki. Partnerzy chcą ukształtować markę UNIO, aby być lepiej rozpoznawalnym w segmencie dymki cebuli.

Misja UNIO: wzmocnienie rozwoju producentów

Japoński specjalista w dziedzinie uszlachetniania roślin, firma Takii, i holenderski producent dymki cebuli – Go Products, współpracują ze sobą pomyślnie już od dłuższego czasu. Strategiczne partnerstwo na wyłączność w połączeniu z nową identyfikacją marki to logiczny krok na drodze do uzyskania wiodącej pozycji w tym segmencie rynku. Na początku tego roku te dwie rodzinne firmy podpisały umowę o współpracy w siedzibie głównej firmy Takii w Kioto (Japonia). To kamień milowy dla naszej współpracy, a także szczególny moment dla mnie osobiście. Po 18 latach pionierskiej pracy w Go Products, również dzięki mojemu synowi Arjenowi, staliśmy się profesjonalną organizacją, o której na początku marzyłem – mówi Hans Goud, założyciel i współwłaściciel firmy Go Products. W ubiegłych miesiącach te dwie firmy prowadziły zakulisowe przygotowania do wprowadzenia na rynek nowej marki dymki cebuli pod nazwą „UNIO”.

UNIO ma unikalną tożsamość, ale bazuje na innowacyjnym programie hodowli cebuli prowadzonym przez firmę Takii, a także serwisie i obsłudze oferowanej przez specjalistę w dziedzinie dymki cebuli – firmę Go Products i jej producentów. Poprzez markę UNIO firmy Takii i Go Products chcą wyraźnie wyróżnić się w segmencie dymki cebuli. Misją UNIO jest wzmocnienie rozwoju producentów. Robimy to poprzez oferowanie zróżnicowanego asortymentu dymki cebuli, które wyróżniają się między innymi wczesnością i plonami, ale także poprzez wsłuchiwanie się w potrzeby producentów oraz stawianie sobie wysokich wymagań, jeśli chodzi o jakość i obsługę. Niezawodność jest przy tym ważną wartością marki. Nasze hasło „set to grow” (gotowi na wzrost) dodatkowo podkreśla misję UNIO – informuje Erik Vesseur, szef działu sprzedaży w Takii Europe.

Źródło: informacja prasowa firmy: Takii Europe B.V.