De Ruiter i Seminis: razem Vegetables by Bayer

Firma Bayer zaprezentowała dziś platformę „Vegetables by Bayer”, która łączy Seminis® i De Ruiter® poprzez wspólny cel oraz nową tożsamość obydwu marek: vegetables.bayer.com.

Dzięki różnorodnym uprawom oraz tysiącom innowacyjnych odmian nasion warzyw, Seminis® i De Ruiter® od lat dostarczają najnowocześniejszych rozwiązań dla produkcji szklarniowej oraz upraw polowych, zarówno dla świeżego rynku, jak i przetwórstwa. Teraz obie te marki połączą siły w ramach Vegetables by Bayer, aby działać jeszcze efektywniej i móc dostarczać wartości na każdym etapie producentom, partnerom oraz konsumentom.

„Poprzez połączenie światowej klasy ekspertów i zasobów całej firmy Bayer nasze marki – Seminis® i De Ruiter® jako Vegetables by Bayer mogą dostarczać wartość naszym klientom oraz partnerom w nowy, nietuzinkowy sposób” – mówi Inci Dannenberg – Prezes Bayer Global Vegetable Seeds.

Ta wartość znajduje odzwierciedlenie w czterech podstawowych filarach: partnerstwie, innowacyjności, wydajności i zrównoważonym rozwoju.

  • Partnerstwo: Niedawno ogłoszona współpraca z holenderską firmą BraZander Nursery, która stała się pierwszą farmą szklarniową w sieci Bayer Forward Farming, jest jednym z przykładów zaangażowania Bayer w partnerstwo w sektorze produkcji. To wydarzenie jest dowodem rozwoju istniejącego już partnerstwa BraZander z De Ruiter Experience Center, najnowocześniejszym szklarniowym centrum demonstracyjnym skupiającym się na technologiach cyfrowych dla produkcji pomidorów.
     
  • Innowacyjność: Dzięki jednemu z najbardziej zróżnicowanych banków genów w branży, w połączeniu z innowacjami cyfrowymi i innowacjami w zakresie ochrony upraw, firma Bayer zaangażowana jest w opracowywanie zintegrowanych rozwiązań, które zwiększają plony i zdolności adaptacyjne, spełniając jednocześnie wymagania konsumentów. Te inwestycje w rozwój innowacji znajdują odzwierciedlenie w niedawnym wprowadzeniu na rynek nowych odmian pomidorów o średniej odporności na wirusa brunatnej wyboistości owoców pomidora (ToBRFV), choroby wirusowej, która może być łatwo przenoszona przez narzędzia i sprzęt rolniczy, rośliny, wodę, glebę oraz ludzi. Dla producentów, nowe odmiany to szansa na ochronę zbiorów, powiększenie wartości rynkowej, zapewnienie stałych dostaw i ochrona przed objawami wirusa pojawiającymi się na liściach i owocach.
    • Na przykład odmiany brokułów High Rise™ firmy Bayer. Ich ciężkie, zbite róże są wyniesione wysoko na łodydze ponad liście. Ujednolicone dojrzewanie, duży potencjał plonowania i stała jakość produktu pozwalają producentom warzyw osiągnąć wydajny plon. Ułatwia również zbiór poprzez wydajne cięcie oraz możliwość mechanicznego zbioru.
    • Nowy koncept Curdivex® daje producentowi możliwość zmniejszenia kosztów produkcji poprzez szybszy zbiór (bez konieczności okrywania/gumkowania) wyższą jakość kalafiora, a przyszłościowo także możliwość zbioru selektywnego mechanicznego jako odpowiedź na coraz większy problem z siłą roboczą. Najważniejszą cechą nowej koncepcji Curdivex® jest biała róża, która pozostaje dłużej biała po zbiorze.
  • Wydajność: „Vegetables by Bayer” współpracuje z producentami i partnerami oferując całą gamę innowacyjnych rozwiązań – od najlepszych w swojej klasie nasion, przez kompleksowe wsparcie ekspertów, po najnowocześniejsze rozwiązania cyfrowe. Wszystko, by wspierać przemyślane i trafne decyzje dotyczące zarządzania uprawami oraz stale budować zaufanie dzięki najlepszym odmianom.
     
  • Zrównoważony rozwój: W firmie Bayer każda inwestycja w innowacje jest inwestycją w zrównoważony rozwój. Nasz długofalowy sukces polega na zapewnieniu rolnikom narzędzi i rozwiązań potrzebnych do uprawy większej ilości żywności, przy jednoczesnym wdrażaniu zrównoważonych praktyk, które mają mniejszy, negatywny wpływ na środowisko. Poprzez poprawę dostępu do wiedzy rolniczej, produktów, usług i partnerskiej współpracy firma Bayer dąży do wzmocnienia pozycji 100 milionów lokalnych rolników w regionach rozwijających się, a także do sprostania wyzwaniom związanym ze zmianą klimatu, utratą różnorodności biologicznej, ograniczeniami zasobów i bezpieczeństwem żywności.

Początek Vegetables By Bayer to również początek obchodzonego przez Organizację Narodów Zjednoczonych „Międzynarodowego Roku Owoców i Warzyw 2021”, którego celem jest zwiększenie świadomości na temat korzyści płynących ze spożywania owoców i warzyw. Vegetables by Bayer odzwierciedla zaangażowanie i wsparcie, które dajemy naszym klientom, aby mogli rozwijać swój biznes. Dzięki temu możemy wspólnie przyczynić się do budowania zdrowszego świata” – powiedziała Dannenberg.